Wednesday, July 13, 2011

StitchNknot 1st giveaway!

Assalamualaikum.


Jom join GA ni.
Tokeh GA ni ialah Stitch N Knot.

Syarat untuk anda sertai?
Seperti biasa, senang saja.

Petik jari je da siap. hee.

Okeyh.
First anda kene jadi follower blog tokeyh. Klik banner untuk ke blog tokeyh okeyh.
Second, anda kene buat entry psal GA ni. Tokeyh akan baca dan semak entry sapa paling menarik. Huhu.
Third, Bagi tahu tokeyh nape anda minat salah satu produk buatan dia.
Last sekali, komen atau tag tokeyh dalam FB dan blog die.


Hah! Senang kan.


So skang aku nak selesaikan semua syarat kat atas tu.

Follower - DONE!
Entry - DONE!
Ucapan - TOK DONE LAGI! hee.

Komen dan ucapan saya - Blog tokeyh dah sememangye cantik. Simple dan senang nak go thru dan kalau nak cari barang. Mungkin tokeyh leh banyak kan la promosi di bl0g-blog lain, exchange url atau iklankan di Craftzone-my. Baru ramai orang datang jenguk. Produk ? mmg super duper menarik dan lain dari lain.

Saya paling suke The Kawaii Series. First time tgk produk macam tu. Sangat lawa. Memang sekali tengok pasti nak beli la! hee. Tapi sorie tokeyh, kewangan tak mengizinkan untuk saya beli.;(

Dan ucapan saya yang terakhir, semoga bisnes tokeyh berkekalan dan maju kehadapan. Kalau jatuh, jangan sesekali mengalah. Adat perniagaan. ;)

Komen - DONE!



Okeyh tokeyh dan kawan-kawan. Chow dulu. Bai

2 comments: