Wednesday, July 6, 2011

Giveaway: Crafty Unique

Assalamualaikum.

Jumpa lagi di Hari Rabu.
Haha.

Hari ni hari bertuah sebab aku dapat chance tok join 2 giveaway sekali gus.
Entah2 byk lagi.

Takpe, jap g ak sambung jalan2 lagi.
tengok blog2 lain lak sambil tinggalkan jejak kaki comeyy ku ini.

;p

Baik.

GA kali ni dipengerusikan oleh ..............................................


yahoooooooooooooo!

GA die senang je.
Korang kene pilih 1 bantal dari bantal yang ada && nyatakan nape korang nak bantal tu.

Jap jap. Aku tunjuk bantal tu.

&

Cantik kan!

Aku da cop yang LOVE tu. Yang TREE pon nak gak tapi tokeyh suruh pilih satu je.

Jadi, aku pilih L FOR LOVE!

tokeyh suruh buat ucapan sikit, nape nak bantal ni.

So ak dengan tulus ikhlas ye memberi ucapan ini kepada Akak Tokeyh :-

" Salam. Saya mahukan kusyen cover ini kerana...............................
Da lame tak dapat hadiah bantal dari orang. Last dapat 4 tahun lepas dan sekarang bantal tu da lunyai pon sebab da jadi bantal busuk a.k.a bantal penuh peta. Huuuu. So sekarang tengah cari bantal a.k.a mangsa baru tok dijadikan bantal di dalam kereta pulak. Hee. "


Jadi, itulah ucapan ikhlas dari aku.

Kepada Akak Tokeyh, semoga suksess selalu dan dimurahkan rezeki. AMIN.














OKBai.
;)

No comments:

Post a Comment