Wednesday, July 6, 2011

Giveaway by Little-iro-iro && D'Amani Cotton Theraphy

Assalamualaikum.


Selamat Hari Rabu semua!!
Semoga segala yang dilakukan pada hari ni mendapat keberkatan yg Maha Esa. Amin!

Dan dan

Semoga tuah menjadi milik saya untuk dapatkan hadiah dari Little-iro-iro && D'Amani Cotton Theraphy. Hee. Sempat lagi menyelit tu. ;)

Hari ni aku rasa sangat2 rajin utk update blog.

Sape yang kenal ak mesti akan tahu ye nape ak leh lak tibe2 rajin nk meng-update la kan semua bagai.

Hee.

Teng teng teng.

Kali ni, ak join lagi GA!

Tokey GA ni ade 2 orang. Link blog ade kat atas. Jangan lupe click klu nk join gak okeyh.

So, tokeyh suruh bg pandangan tentang handmade items. HMMM.
Senang je tu! hee.

Utk pengetahuan tokeyh, saya ni memang gilekan barang handmade.
Reason yg kukuh ??? sebabnya, barang handmade ni istimewa okeyh.

Dalam dunia, berapa je yg pakai barang yg sama. * Ko ingat senang nk dapat mcm tu!

Lagi pon, barang2 ni semua dibuat dengan penuh teliti dan kasih sayang! betul x tokeyh ?

Betul kan. so barang2 ni mmg lah tersangat istimewa. dan sebab tu la ak sangat tergila-gila kan barang handmade ni.



Selalu je usha blog 2 orang tokeyh ni. Tapi.........................
Nak beli.................................

;( xde fulus. ;(



So, aku hanya mampu verangan dan cuci mata sahajalah kan.

Sedih rase hati. Tapi xpe. ade rezeki, akan ade la barang2 tu semua tok aku nanti. Mane tahu menang GA ni kan. AMIN ! hee. ;)





Jadi, kalau mane2 yg nasib lebih kurang je macam aku.

Jom la sesame kite join GA ni.
Kalau ko menang, hadiah share ehhh.

OKBai.
Cheers.


No comments:

Post a Comment