Tuesday, July 5, 2011

Giveaway : Mark Up CC


Assalamualaikum.

Next entry, Giveaway !
Yeayyy.

Saya sangat2 la suka mereka2 yg berhati mulia yg menganjurkan GA ni.
Yelah kan.
Hanya perlu tulis 2 3 patah perkataan, promote2 ape yg patut, da boleh dapat hadiah.
Bukan kua peluh pon.
Betul x?

So, saya menjemput kawan2 yg baca blog sampah saya ni.
Jom la join GA ni.

Kalau malas nk tulis, klik je kat FB ni dan like.
Itu lg xpakai tenaga ape.
Cume letrik je la kan.

Dan kepada tuan punya blog yang cantik lg manis lg bergaya berhati mulia,
da start nk kipas ni.
get ready ok!
haha

xde makneye kipas kipas ni. xbek taw. hati kene jujur punye. ;p

okeyh2.
so kat sini saya nk bg cadangan la kan.
ape kate Blog cik ni, kasi colourful sikit.
Mungkin background ke kasi tukar.
Sebab kalau saya, bg contoh saya je la kan senang.
Kalau saya, saya suke jenguk beratus kali blog org yg warna-warni.
Hoho klu da jenguk, cnfrm la tinggal jejak dan melabur wang sekali kan.
Ok ckup tu.
Yang ke2 lak, saya rase Cik patut highlight kan dekat LABEL.
yg blog archive tu mcm xperlu kot.
Sebab saya, sebagai pembeli la kan.
Akan straight away cari label bila nk beli shopping kt tenet ni.
Senang. Tak yah go thru 1 by 1.

Fuhhh. Panjang gile ak bebel.
Penat dan ngantuk.
Ok bai.

1 comment:

  1. hye..cc dah baca entri awk nih..trasa kejujuran dri awk lak kan..hehehe..anyway tq yah joint GA CC yg xseberapa ni,,CC dah take note sume cadangan awk..tq yer krn sudi membantu CC..emmm, pemenangnya CC akan umumkan xlama ag..so jgn lupe check it out ok!.daaa

    ReplyDelete